Reklamacije
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj . U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate na telefon 063 439 414 ili mail online@tudors.rs
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na telefon 063 439 414 ili mail online@tudors.rs.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- · Broj Vašeg računa-otpremnice
- · Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
- · Opis problema koji imate
Reklamacioni list i kopiju račun-otpremnice možete nam poslati putem elektronske pošte na online@tudors.rs ili na adresu TUDORS PRODAVNICA, Terazije 38, 11000 Beograd sa naznakom za Tudors online prodavnicu.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema iste.