Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u
prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja
(pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju
molimo Vas nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj
porudžbine) na adresu online@bjn.rs i navedete razlog zbog koga
ste odbili da da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o
daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena
roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas
da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail
sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu online@bjn.rs i
zahtevom koji imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem
postupanju.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi
Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan
Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice.
Potrebno je da popunite Reklamacioni list i da nam ga prosledite na mail online@bjn.rs
Pravilnik
o reklamaciji potrošača
Reklamacioni
list
Obaveštavamo Vas da se u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate mogućnost
rešavanja spora vansudskim putem pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih
sporova upisanim u Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova u
skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Nadležna tela za vansudsko rešavanje
potrošačkih sporova možeš naći na linku ovde.